Продавець Asia Baza розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
308 відгуків
emoji-quarantineІнтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (99) 538-32-31
+380 (98) 889-58-13
пл. Кононенко, 1A, авторынок ЛОСК, Харьков, пос. Песочин, Харків, Україна
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Asia Baza

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Гарантія та повернення Не гарантійний випадок У випадку, якщо з якихось причин товар не підійшов і ще не встановлювався, Ви можете обміняти або повернути протягом 14 днів після покупки. Повертаючи товар Ви повинні переконатися, що товар і упаковка знаходяться в тому ж стані, в якому були отримані. Гарантійний випадок Повернення/обмін товарів у гарантійному випадку можливий, якщо встановлення запчастин проводилася в умовах СТО. У цьому випадку до повернутого товару необхідно додати такі документи: накладна магазину, яка відправлялася Вам разом з товаром (не обов'язково) копія документа (ліцензії), де зазначено, що СТО, яке виробляло установку запчастини, має право займатися ремонтом і обслуговуванням автомобілів (надає СТО) акт виконаних робіт із зазначенням переліку виконаних робіт і встановлених запчастин (надає СТО) акт дефектації в якому представники СТО повинні вказати причину повернення (надає СТО) Після проведення експертизи та підтвердження гарантійного випадку (до 14 днів), ми повертаємо вартість деталі в повному обсязі або робимо заміну. У разі встановлення деталей самостійно в гаражних умовах", всі повернення/обміни необхідно погоджувати з менеджером інтернет-магазину. Ймовірність того, що товар буде прийнятий по гарантії дуже низька. Умови гарантії на електротовари Перед установкою електричних товарів (датчики, фари тощо) необхідно перевірити їх справність в будь-якому сервісному центрі, який має можливість і право виробляти таку діагностику. Якщо діагностика показує, що запчастина несправна, Ви робите повернення за наш рахунок. І протягом 24 годин після отримання повернення, ми гарантуємо повернення повної вартості товару чи заміну на аналогічний товар. Після установки на автомобіль, електротовари поверненню та обміну не підлягають! Зверніть увагу! Магазин не виробляє компенсацію послуг СТО по установці/демонтажу запчастин.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Контакти
+380 (99) 538-32-31
+380 (98) 889-58-13
пл. Кононенко, 1A, авторынок ЛОСК, Харьков, пос. Песочин, Харків, Україна

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner